ios 9.0 9.0.2 jailbreak nasil yapilir videolu anlatim

http://iosturkey.blogspot.com.tr/

merhaba arkadaşlar bugün sizlere pangu jailbreak nasıl yapılır onu anlatacam aşagıdaki video izleyebilirsiniz 

adım1 Cihazınızı USB ile bilgisayarınıza bağlayın.
Uçak Modunu aktif edin. Ayarlar'a girip Touch ID, Parola ve iPhone'u bul özelliklerini devre dışı bırakın

  adım 2   PanGu JailBreak aracına sağ tıklayın Yönetici olarak çalıştırın.
PanGu JailBreak aracı cihazınızı tanıdığında "Start" butonuna tıklayın.

adım 3 Already Backup" Butonuna tıklayın.


adım4 Cihazınıza Pangu WWDC ve PanGu uygulaması kurulacak.
Cihaz yeniden başlıyacaktır.(Yeniden başlamaz ise kendiniz cihazı kapatıp açın) Cihaz açıldığında Uçak modunu tekrar aktif edin.
Yükleme işlemi %75'e ulaştığında sizden ana ekrandaki PanGu ikonuna dokunmanızı isteyecektir.


adım5 Program sizden gerekli izinleri isteyecektir tüm isteklerine izin verin. Fotoğraf uygulamasına erişim izni isteyecektir izin verin (Fotoğraflar uygulamasına neden erişim izni istediği bilinmemektedir ancak jailbreak için gereklidir

adım6 Yükleme barının dolması halinde cihaz kendini yeniden başlatacaktır
Cihazınız açıldığında Ana Ekrana Cydia ikonu geleceketir




Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski