Apple İOS 12"in Tanıtım Tarihini Resmi Olarak Duyurdu!

Apple İOS 12"in Tanıtım Tarihini Resmi Olarak Duyurdu!


iOS 12 işletim sisteminin geliştirilmesi Apple tarafınca yapılmaya devam ediyor. İOS 12 tanıtımı ve iOS 12’nin güncellemesinin tanıtımının yapılacağı WWC 2018’in ise ne vakit düzenleneceği hakkında bazı bilgiler sızdı.

Apple, teknoloji dünyasının önder adı olarak karşımıza çıkıyor. şirket geliştirdiği mobil işletim sistemi ile de gündemden düşmüyor. WWDC 2018 etkinliğinde ise Apple, çeşitli ürünleriyle birlikte yazılımında tanıtımını yapmayı planlıyor. Firmaya yakın kaynaklar bu bilgiye ulaşarak duyurusunu yaptı.

Apple, her sene olduğu şeklinde bu sene da geleneğini bozmadı. Yeni nesil olarak üretilen iPhone modelleriyle beraber iOS 12 işletim sisteminin tanıtımlarını Worldwide Developers Conference (WWDC) etkinliğinde yapmayı planlıyor. Apple, Haziran ayının ilk haftasında kapılarını ziyaretçilere açacak. firmanın etkinliği ise 4 ile 8 Haziran zamanı içinde yapacağı belirtilmektedir.

iOS 12 Tanıtımı 

iOS 12 işletim sisteminin ilk olarak 4 Haziran Pazartesi karşımıza çıkması bekleniyor. Bunun yanı sıra MacOS 10.14, tvOS 12, WatchOS 5 makalelımları tanıtımlarının da bu tarihte yapılacağı düşünülmektedir. Yapılacak olan etkinlikte Face ID’ye sahip olan iPad Pro tanıtımının da yapılacağı düşünülüyor. bu tarz şeylerin yanı sıra yeni iPhone X serisi cihazların daha şık bir tasarıma ve görkemli özelliklere haiz olması planlanıyor.

Apple kullanıcıları gelecek olan yeni işletim sistemiyle beraber karşılarına çıkacak olan yeniliklerin ne seviyede olacağını ve güncellenen arayüzün iyi mi bir görünüme sahip olacağını merak ediyor. İlerleyen günlerde bunu görebileceğiz.

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski