Kırmızı Oda Keklik'in Annesi Firuzan Kimdir?

Kırmızı Oda Keklik'in Annesi Firuzan Kimdir?
Kırmızı Oda Firuzan 

Kırmızı Oda Dizisi Keklik’in annesi Firuzan karakterine hayat veren Şifanur Gül hakkında detaylara haberin devamından uluşabilirsiniz. 

Cuma akşamlarının fenomen dizisi Kırmızı Oda dizisinde Keklik'in annesi Firuzen karakterinin hayat hikayesi ve yaşadıkları izleyenlerin oldukça dikkatini çekti. 

Kırmızı Oda Firuzan Kimdir? 

Dizide Firuzan karakterini canlanıdıran oyuncunun gerçek adı Şifanur GÜL 1995 yılında Başkent ankara ilinde dünlayay gelmiştir. Tiyatro üzerine eğitimlerini  Ankara Üniversitesinde tamamlamıştır. 

Dizi kariyerine 2019 yılında Sevdim Seni Bir Kere isimli dizi ile başlamış ve bu dizide Eylül rolünü canlandırmıştır. Tarihi Dizi Uyanış Büyük Selçuklu isimli dizide Gülperi rolünü canlandıran oyuncu, 2021 yılında üç dizide rol almıştır. 

Benim Adım Melek isimli dizide İkra iken, Cam Tavanlar dizisinde Suna oldu. Son olarak Kuş Uçuşu isimli dizide rol alan oyuncu Kırmızı Oda Dizisinde Firuzen olarak yer alacak. 

Kuş Uçuşu (TV Dizisi 2021)
Cam Tavanlar (Suna, TV Dizisi 2021)
Benim Adım Melek (İkra, TV Dizisi 2021)
Uyanış: Büyük Selçuklu (Gülperi, TV Dizisi 2020)
Sevdim Seni Bir Kere (Eylül, TV Dizisi 2019

Kırmızı Oda Dizisi Firuzen karakterini canlandıran Şifanur Gül hakıknda bilgiler verdiğimiz yazımızın burada sonuna geldik. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski