İOS 11.0 - ve İOS 11.1.2 Sürümleri için LiberiOS Jailbreak Yayınlandı

LibariOS-jailbreak

İPSW Linki


LiberiOS İPA Dosyasını İndirin.

Cydia impactor İndirin.

Adım. 1: Telefonu Bilgisayara Bağlayın.
Adım. 2:  indirdiginiz LiberiOS Dosyasını Cydia impactor İle Cihazınıza Yükleyin.
Adım 3: Sizden Apple Kimliği Ve Şifrenizi İsteyecektir Girin.
Adim.4: Cihazınızda LiberiOS Simgesi Belirecektir.
Adım.5: LiberiOS Sİmgesine Tıklamadan önçe LiberiOS"A izin Vermemiz Gerek.
Adım.6: LiberiOS"A izin vermek için "Ayarlar Genel Cihaz Yönetimi" Oradan Uygulamaya izin verin.
Adım.7: LiberiOS Simgesine Dokunun.
Adım.8: LiberiOS Uygulaması Yüklemeyi Bitirince SSH Binpack Dosyaları Cihazımıza Yüklenmiş Olacaktır.
LiberiOS-JAilbreak



Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski