X96 Mini TV Box Stok Rom Yükleme Rehberi (Android 7.1.2)

X96 Mini TV Box  Stok Rom Yükleme Rehberi (Android 7.1.2)

Bu yazıda, bir AMLogic S905W yongasıyla çalışan X96 Mini TV Box'ta Stok Firmware'i indirip yüklemek için dosyaları paylaşıyoruz. Cihazda 1 / 2GB DDR4 + 16 / 32GB Dahili Depolama var. Android 7.1.2 Nougat OS platformunda çalışır.

X96 Mini Android TV Box'ınızda bazı sorunlarla karşılaşan biri olduğunuz anlaşılıyor. Demek ki bu sorunları çözmenin bir yolunu buluyorsun. GetDroidTips'teki arkanızdan endişelenmeyin. Bugün, bu yazıda, Stok Yazılımını indirmek ve kurmak için X96 Mini TV Box'a dosya paylaşıyorduk.


X96 Mini TV Box Özellikleri:
İşlemci: Amlogic S905W, Dört Çekirdekli Cortex-A53 @ 2GHz
GPU: Penta çekirdekli Mail-450MP GPU @ 750MHz
Android 7.1.2'de
İsteğe bağlı: 2 GB RAM + 16 ROM / 1 GB RAM + 8 GB ROM
Stok ROM'u Kurmanın Avantajları
İşte X96 Mini TV Box stok ROM takmanın avantajlarından bazıları:

Tuğlalı cihazınızı kolayca açın.
Ayrıca Stok ROM'u yükleyerek önyükleme döngüsü sorununu da giderir.
Yükseltme veya düşürme yapabilirsiniz.
Aynı zamanda Android TV Kutusu'ndaki hataları giderir.
Yazılım Güncelleme aynı zamanda WiFi, Bluetooth ve daha birçok sorunun çözülmesine yardımcı olur.

Yazılım Detayları:
Paket Adı: X96MINI_3.01.2019
Cihaz Modeli: X96 Mini TV Kutusu
Dosya Boyutu: 860 MB
İşlemci: AMLogic S905W çip
Android işletim sistemi: 7.1.2 Nuga


X96 Mini TV Kutusuna Stok Üretici Yazılımını Kurma Adımları
Şimdi, doğrudan X96 Mini TV Box için Ürün Yazılımını Kurma Adımlarına geçmeden önce, önkoşullara göz atalım.

Ön şartlar
Lütfen bu kılavuzun yalnızca X96 Mini TV Kutusu ile çalışacağını unutmayın.
Bu kılavuz için biçimlendirilmiş bir SD Kart olmalıdır.
Yukarıdaki önkoşullara sahip olduğunuzda, X96 Mini TV Kutusu Stok ROM'unu Takma Talimatlarına ilerleyebilirsiniz.




Yazılım Firmware:

indirme LinkiFile Name
Download | MirrorX96MINI_3.01.2019
__________________________________________________________________________________________________



Kurulum Talimatları:
Stock Firmware'i X96 Mini TV Box'a kurmak için izlemeniz gereken talimatlar:



Kurulum Adımları:

Android TV kutusunun PC'nize bağlı olduğundan emin olun
Güç açma TV'nin güç adaptörü ile olması gerekir
Bu USB aracı yalnızca Windows PC'de destekler
Yükleme Rehberi
Adım-1 Amlogic USB aracı zip dosyasını indirin ve PC'ye çıkarın.

Adım-2 Klasörde InstallDriver.exe var. Bu Amlogic TV kutuları için gerekli sürücüleri yükleyecektir.

Adım-3 Önce cihazınızı PC'ye bağlayın, sonra Sürücü Kurulum sihirbazını tıklayın.

Adım 4 “USB_Burning_Tool” >> klasörünü açın, ardından USB yazma aracını başlatmak için “USB_Burning_Tool.exe” ye tıklayın.























Adım 5 Kurulum sihirbazı açıldığında tüm seçeneklere evet 'e tıklayın.

Adım 6 Dil değiştirme seçeneğini göstermek için üst çubuktaki ikinci seçeneğe tıklayın.



7. adımda cihazınızı kurtarma moduna almalısınız. Bu, tüm TV kutularında farklı şekilde yapılır. Bazılarında küçük sıfırlama delikleri ve bazılarında cihazınızın altında düğmeler bulunur.

Adım 8 - firmware'inizi yükseltmek için kurtarma modundayken Android TV kutunuzu PC'nize bağlayın. Doğru yapılırsa, aşağıdaki resimde olduğu gibi bir bağlantı başarısı olacaktır.



Adım-9 Şimdi, Dosya seçeneğine tıklayın ve bellenim .img dosyanızı bulmak için göz atın.



Adım 10 üzerine yazma anahtar kutusunun işaretini kaldırdığınızdan emin olun.



Adım 11 Ürün yazılımı yükseltme işlemine başlamak için Başlat'ı tıklayın.


Adım 12 Ürün yazılımı güncellemesi gerçekleşirken bir süre bekleyin. Tamamlandıktan sonra Durdur'a tıklayın.









5 Yorumlar

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski