iPhone'un depolama alanı doluyor mu? Yeni bir Telefon almadan önce bunu yapın

İPhone depolama alanı doluyor


Zayıf pil ömründen sonra, iPhone sahiplerinden duyduğum bir sonraki en büyük şikayet depolama alanıyla ilgili. Veya, daha spesifik olarak, depolama alanının bitmesi.


Başladığınız şey ne kadar cömert ve doldurması neredeyse imkansız olacak, ancak birkaç oyun ekleyin, birkaç fotoğraf ve video çekin ve kısa süre sonra tekrar duvara yaslanacaksınız.


Ancak depolama alanınızın sorumluluğunu üstlenebilirsiniz, umarız daha fazla depolama kapasitesine sahip yeni bir iPhone satın almayı ertelemek zorunda kalırsınız.


Depolama alanı temizleme yolculuğunuzda başlamanız gereken yer Ayarlar> Genel> iPhone Saklama Alanı'dır. Burada, yalnızca depolama alanınızı neyin tükettiğine (uygulamalar, sistem, fotoğraflar, medya ve diğerleri) genel bir bakış elde etmekle kalmayacak, aynı zamanda en çok veriyi kullanan uygulamalara da derinlemesine bir dalış yapabilirsiniz.


Burada çok fazla fotoğraf (veya mem) kaydedilmiş, çok fazla sesli kitap indirilmiş, drone'umu çok uçuruyor ve Twitter, YouTube, WhatsApp ve Facebook'un neredeyse bir gigabayt depolama alanı kapladığını öğreniyorum.

İPhone depolama alanı doluyor


Listedeki bir uygulamaya dokunun ve daha derin bir dalış yapın. Burada uygulamayı silebilir ve tüm depolama alanını boşaltabilir veya uygulamayı boşaltabilir ve belgeleri ve verileri iPhone'umda tutabilirim.


Bazen uygulama tarafından depolanan verileri görme ve yönetme seçeneği alıyorum (DJI Fly uygulaması bana bu seçeneği veriyor).

İPhone depolama alanı doluyor


Diğer uygulamalar, uygulamayı silmenin ötesinde verileri silmek için bana herhangi bir yol vermiyor. Uygulamayı silmek istemiyorsam, onu çalıştırmam ve verileri silmenin veya önbelleği temizlemenin bir yolu olup olmadığını görmem gerekecek.


Örneğimde, WhatsApp'ta videoları silmeme izin veren bir Depolamayı Yönet özelliği vardı ve YouTube'da bazı videolar indirdim. Twitter'a gelince, uygulamayı sildim ve yeniden yükledim ve çok fazla yer açtım.


İOS'un bana verdiği bir öneri, kullanılmayan uygulamaları boşaltmak ve veri kaybetmeden neredeyse 8 GB alan boşaltmak. IOS'u bu konuya alıyorum. Bu sadece tek bir tıklama, bu yüzden hiç düşünmeden. Sırada yine devasa bir şey indirmem gerekirse, ama bununla yaşayacağım.


Yükü kaldırılan uygulamalar, yeniden indirilmeleri gerektiğini belirtmek için adlarının yanında aşağı ok bulunan küçük bir bulut simgesi alır.


Bu, beni 10GB'ın üzerinde boş alana sahip olmaya geri getirdi, bu yüzden bu benim için yeterince iyiydi.

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski