Benim Hayatım Dizisi Pınar Kimdir

Benim Hayatım Dizisi Pınar rolünü canlandıran Hira Koyuncuoğlu hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Benim Hayatım Dizisi Pınar Yalova ilinde 1995 yılında dünyaya gelmiştir. Yeni diziler arasında yer alan Benim Hayatım dizisinde Hira Koyuncuoğlu Pınar rolü ile dizide yer almaktadır. 

Oldukça geniş bir oyuncu kadrosu ile ekranlara gelmesi beklenen dizinin başrollerinde Jessica May ve Hilmicem İntepe gibi oyuncular yer almaktadır. Sizlere daha önceki yazımızda Benim Hayatım Ufuk hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda sizlere Benim Hayatım Pınar hakkında bilgiler sunacağız. 

Dizide Nisan karakterini Hira Koyuncuoğlu canlandırmaktadır. Nisan genç ve güzel bir kızı canlandıracak. Karakter hakkında ilerleyen günlerde daha net bilgileri vipdizi.net adresinde bulabilirsiniz. Yönetmenliğini Faruk Teber beyefendinin yaptığı dizinin çekimleri Kapadokya'da devam etmektedir. Maria ile Mustafa Dizisi Nisan karakteri canlandıran Hira Koyuncuoğlu hanımı tanıyalım birazda...

Hira Koyuncuoğlu Kimdir? 

Nisan rolünü canlandıran Hira Koyuncuoğlu 1995 yılında şirin ve küçük ilimiz Yalova ilinde dünyaya gelmiştir. Başarılı oyuncu Kadir Has Üniversitesi’nde eğitimlerini tamamlamıştır. O hayat benim dizisi ile ekranlara ilk olarak gelen oyuncu bale ve modern dans eğitmenliği yapmaktadır. Bade karakteri ile sevilen dizi İstanbullu gelinde rol almıştır.

Hira Koyuncuoğlu Hangi Dizi ve Filmlerde Oynadı?

2012 Adını Feriha koydum emir’in yolu,
2016- O Hayat Benim- Nehir,
2017- İstanbullu Gelin- Bade karakterini canlandırdı.

Benim Hayatım Dizisi Pınar  Kıyafetleri Elbiseleri

Güzelliği ve dizide giydiği elbise kıyafet ve aksesuarlar la adından söz ettirecek olan dizinin genç oyuncusu Nisan'ın giydiği elbise ve kombinelerin fiyatları ve markalarına ait bilgileri bu bölümde bulabilirsiniz.
Benim Hayatım Dizisi Pınar Kimdir?
Benim Hayatım Dizisi Pınar 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski