Kıbrıs Zafere Doğru Mağusa Limanı Türküsü

Kıbrıs Zafere Doğru Dizisi Son Bölümde çalan Mağusa Limanı Türküsü Dizi hayranları tarafından oldukça merak edildi. Dizide seslendirilen Muğusa Limanı Türküsünü bir çok şarkıcı seslendirmektedir. Selda Bağcan, Tuğçe Kandemir gibi sanatçıların seslendirdiği Mağusa Limanı Şarkısı Sözlerine ve Video Klipine haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Kıbrıs Dizisinde Son Bölümde Çalan Mağusa Limanı Sözleri


Magusa limanı

Magusa limanı, limandır amman amman

Magusa limanı

Magusa limanı, limandır amman amman

Beni öldürdende yoktur din iman

Beni öldürdende yoktur din iman

Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun

Yedi bıraç yarasına dayanmaz oldun

Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun

Yedi bıraç yarasına dayanmaz oldun

İskeleden çıktım yan basa basa

İskeleden çıktım yan basa basa

Magusaya vardım, kan kusa kusa

Magusaya vardım, kan kusa kusa

Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun

Yedi bıraç yarasına dayanmaz oldun

Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun

Yedi bıraç yarasına dayanmaz oldun

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski