Hafta sonu boyunca Apple, iPad Pro için iki yeni reklam yayınladı; bunlardan biri artırılmış gerçekliği vurgulamaktadır ve bir diğeri Apple Kalem ile neler yapabileceğine odaklanmaktadır. Her iki reklam nispeten kısa ve tartışmalı olarak 80'li temalı bir vibe var.
Artırılmış gerçeğe odaklanan ilk reklam, bisikletini bir şehir sokağına süren bir kızın varlığı üzerine, bir bankta bir gazete okuyarak sessizce okuyan yaşlı bir adam görüyor. IPad'ini hızla çıkarıyor ve iOS 11'in artırılmış gerçeklik özelliklerinin gücü sayesinde, bir kanepe yakın bir yere düşürüldüğünde sahnenin nasıl görüneceğini araştırıyor. Apple'ın reklam için yaptığı etiket hattı şu şekildedir: "iPad Pro + iOS 11 ile çevrenizi tam anlamıyla dönüştürmek için güçlendirilmiş gerçekliği kullanabilirsiniz. Bir sonraki bilgisayarınız bir bilgisayar olmayabilir. "
Uygun biçimde "Artırma Gerçekliği" olarak adlandırılan reklam aşağıda görülebilir.
Apple'ın ikinci iPad Pro ticari kitabı Apple Pencil üzerinde yoğunlaşıyor ve aynı kızın güvenilir elma tableti ile bir ağacın içine yerleşmiş durumda. Apple Kalemi ile bazı çene bırakma notları oluşturduğunu görüyoruz; bir dosyayı hızlı bir şekilde Dosyalar uygulamasından belgeye sürüklemeye devam ediyor. Bu özel reklamın Apple'ın etiket çizelgesi "iPad Pro + iOS 11 ile, Apple Kalem'ten multimedya notları oluşturmak için kullanabilirsiniz. Dosyalardan en sevdiğiniz fotoğrafları çizin, yazın veya sürükleyin ve bırakın. Bir sonraki bilgisayarınız bir bilgisayar olmayabilir. ”
"Not Alın" olarak adlandırılan reklam aşağıda görülebilir.
Dürüst olmak gerekirse, bu reklamların hepsinin olağanüstü olduğuna emin değilim ve iPad Pro'ya çok fazla ilgi duymak için çok şey yapacaklarından şüphe duyuyorum. Bu bir yana, 2017'deki iPad satışlarının nispeten yıllarca süren satışlarda düşüşlerin ardından biraz büyüme kaydettiğini belirtmek gerekir. Özellikle Apple, 2017 yılının Haziran çeyreğinde iPad satışlarının, yılın% 15 ve Mart 2017 çeyreğindeki satışların% 28'ini geride bıraktığını gördü.