İOS 12 RootlessJB Kurulum Ve Anlatım

İOS 12 RootlessJB Kurulum Ve Anlatım


İOS 12 - iOS 12.1.2 Jailbreak için Rootless Jailbreak uygulaması yapıldı.

Cydia veya başka herhangi bir uygulama yöneticisi Rootless JB'ye dahil değildir.

Bu nedenle, RootlessJB + Rootless Installer + DEB Dosyalarını kurmanız gerekir. Jailbreak iOS 12 - iOS 12.1.2 işlemini tamamladık. Rootless jailbreak desteklerini aşağıdaki şekilde listeledik.
OS iOS 12.1.2 ila iOS 12 için Rootless JB
OS iOS 11.3.1 ila iOS 11.2 için Rootless JB
İOS 12 için Rootless JB - iOS 12.1.2 JailbreakIt, RootlessJB'yi indirmek için hem PC yöntemine hem de NO PC yöntemine sahiptir. En Kolay Çevrimiçi Jailbreak yöntemi, iOS 12 - iOS 12.1.2 için zJailbreak, Xabsi veya iExtras 3. parti Uygulama mağazalarıyla birlikte Jailbreak uygulamasıdır.

Ayrıca, Jailbreak tweaks'ı iOS 12.1.2'ye - iOS 12 sürümlerine yüklemek için Rootless Installer + DEB Dosyalarını indirmelisiniz, çünkü Rootless JB App yöneticileriyle birlikte gelmez.


version Uyumluluğu

                                         iOS 12.1.2, iOS 12.1.1, iOS 12.1, iOS 12.0.1, iOS 12  

                                          Cihaz Uyumluluğu

  

iPhone SE, iPhone 6S Ve 6S Plus, iPhone 7 Ve 7 Plus, iPhone 8 Ve 8 Plus, iPhone X, iPad (2017) 5th Generation, iPad (2018)





Adım 01 - Yukarıdaki bağlantıdan zJailbreak, Xabsi veya iExtras'ı indirin. Bu kurulum için cihaz şifresi sağlamalısınız. 


Adım 02 - Şimdi indirdiğiniz zJailbreak veya diğer uygulama mağazalarını başlatın.



Adım 03 - RootlessJB iOS 12.0 - iOS 12.1.2 sekmesini seçin ve kurmak için Al düğmesine tıklayın.

İOS 12 RootlessJB Jailbreak



Adım 04 - Kurulum tamamlanana kadar bekleyin. Ardından Cihaz ayarları --- --- Genel ---> Cihaz ve profil yönetimi ---> Geliştirici profiline güvenin.


Adım 05 - Şimdi RootlessJB uygulamasını başlatın. Jailbreak'e tıklayın! jailbreak sürecine başlamak için.



İOS 12 RootlessJB Jailbreak


Adım 06 - Rootless deb installer'ı zJailbreak veya diğer uygulama mağazalarından kurun.


Adım 07 - Deb dosyalarını zJailbreak'den (veya diğer uygulama mağazalarından) açın. Jailbreak tweak URL'sini kopyalayın ve Tweak'i kurmak için Rootless yükleyicisine yapıştırın.



Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski