Yargı Dizisi 24 Ekim Kapkaranlık Her Günüm Şarkısı

Yargı Dizisi 24 Ekim Kapkaranlık Her Günüm Şarkısı dizisinin son bölümünde dizide çaldı. Yargı Dizisi Son Bölüm Çalan Kapkaranlık Her Günüm Şarkısını Sena Şener Seslendirmektedir.

Yargı Dizisinde Çalan Kapkaranlık Her Günüm Şarkısının Söz ve Müzikleri Sena Şener tarafından hazırlanmış ve Paul Wetz ile Sena Şener tarafından düzenlenmiştir. 

 Yargı Son Bölüm Çalan Kapkaranlık Şarkısı 

Yaşlandım,

Dünyayı serdiler avuçlarıma,

İstemedim

Yıldızlar döküldü saçlarıma,

Silkeledim

Yalnızdım

Tek bir kurşunla bir savaş alanında

Ben de kendimi öldürdüm onunla

Bak ne kaldı ellerimde?

Hiçbir şey yok yüreğimde

Her şey bomboş,

Yok gözümde

Kapkaranlık her günüm

Ne yazık,

Gözlerim parlardı zifiri karanlıkta

Şimdi beni göremezsin gün ışığında

Arsızdım,

Hiç yarın yokmuş gibi bir inançla

Ben de kendimi öldürdüm onunla



Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski