Arka Sokaklar Dizisi Kadim Kimdir?

Arka Sokaklar Dizisi Kadim Kimdir?
Arka Sokaklar Dizisi Kadim Kimdir? 


Arka Sokaklar Dizisi Kadim rolü ile dizide yer alan Ararat Mor hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Sevilerek izlenen Arka Sokaklar Dizisine bu hafta 4 yeni oyuncu katılıyor. Resim Öğretmeni Serap karakteri hakkında bir önceki yazımızda sizlere detaylı bilgiler vermiştik. 

Arka Sokaklar Dizisi Kadim karakterini canlandıran Ararat Mor 28 Kasım 1966 yılında dünyaya gelmiştir. Tiyatro ve dizi oyuncusudur. 

Usta oyuncu Ararat Mor  Takva, Bahtı Kara, Kollama, Elde Var Hayat, Sevgi Bağlayınca, Krallar Kulübü, Çırağan Baskını, Urfalıyam Ezelden ve Abluka gibi sinema ve dizilerde rol almıştır

Dizinin son bölümünde Müfettiş İdil karakteri Cemal soruşturmasında Mesut’un yardımına başvurması özellikle  Selin Komiseri çılgına çevirir.  Meydana gelen cinayet olayında Mesut ve Selin, olay yerinde iken İdil ile karşılaşır.


Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski