Benim Hayatım Dizisinde Çalan Şarkılar

Benim Hayatım Dizisinde Çalan Şarkılar ve Dizi Müzikleri hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz.

Star ekranlarının yeni sezon dizilerinde olan Benim Hayatım Dizisinde İntizar tarafından son olarak seslendirilen Benim Hayatım İsimli Şarkı ve Dizide Son Bölümlerde Çalan Şarıkları vipdizi.net farkı ile bu bölümde bulabilirsiniz. 

Sözleri Şakir Askan tarafından kaleme alınan Benim Hayatım Şarkısının müzikleri Burhan Bayar beye aittir. 

Uzaktan görenler mesut sanıyor

Bilmezler gözlerim her gün ağlıyor

İçimde dinmeyen yaram kanıyor

Bir meçhule döndü benim hayatım


Geceyi yaşarım, doğmaz güneşim

Zamansız küllendi yanan ateşim

Yarına çıkar mı bilmem gidişim

Mevsimsiz sarardı benim hayatım


Işıklar altında sönmüş gibiyim

Dostların içinde yalnız biriyim

Bilinmez yollara girmiş gibiyim

Nerede bitecek benim hayatım?


Yorgunum, dertliyim, yürek dayanmaz

Mutsuzum desem de kimse inanmaz

Maziyi ararım, böyle yaşanmaz

Çekilmez çiledir benim hayatım



Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski