Benim Hayatım Dizisi Oyuncuların Kıyafet Markaları ve Fiyatları

Benim Hayatım Dizisi Oyuncuların Kıyafet Markaları ve Fiyatları
Benim Hayatım Kıyafet Markaları ve Fiyatları 


Benim Hayatım Dizisi Oyuncuların Kıyafet Markaları ve Fiyatları hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

İkinci bölümü ile bu akşam ekranlara gelmeye hazırlanan Benim Hayatım Dizisinde oyuncuların giydikleri kıyafetlerin markalarında geçmeden önce dizinin  Yönetmen koltuğunda Orkun Çatak’ın yer aldığını hatırlatalım. 

Benim Hayatım dizisi Nilsu Berfin Aktaş'ın canlandırdığı Hayat’ın giydiği yeşil renkli balon kol crop kazağın markası tahminlerimize göre  Zara markadır. 

Hayat'ın Yeşil Kazağın Fiyatı ise  229.95 TL

Benim Hayatım dizisi Nilüfer Açıkalan'ın canlandırdığı Aheste’nin 1. bölümde giydiği yeşil renkli kendinden desenli elbisenin markası tahminlerimize göre ise  Plisse Design markadır 

Ahesta'nin Elbisesi Fiyatı 375 TL

Benim Hayatım Dizisi Son Bölümde Çalan Şarkılara Bu Bağlantıdan Ulaşabilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski