Masumlar Apartmanı Beni Hatırladın mı? Şarkısı

Masumlar Apartmanı Dizisi 16 Kasım Salı günü yayınlanan 47. Bölümde Çalan Cem Adrian Şarkısı hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz.

Masumlar Apartmanı Ceylan'ın diziye dahil olması ile Han ve Ceylan'ın geçmişte yaşadıklarının da anlılar şeklinde ekranlara geldiği sahnelerde çalan Beni Hatırladın mı Şarkısını Cem Adrian ile birlikte Birsen Tezer Birlikte seslendirmektedir. Söz müzik ve aranjesi Cem Adriana tarafından hazırlanan şarkı 2017 yılında çıkan Tuz Buz albümünde yer almaktadır. 


Beni hatırladın mı?

Yüzümdeki çizgilerimin ressamı...

Hatırladın mı?

Bu benzersiz eserini...


Beni hatırladın mı?

Kalbimdeki harabelerin mimarı...

Hatırladın mı?

Nasıl yıkıp döktüğünü...


Her acı zamanla geçmez...

Her giden mutlaka dönmez...

Her aşık bir gün affetmez...

Kalbi artık çarpmayınca...


Her ateş küllenip sönmez...

Her yara bir gün iyileşmez...

Her umut yine yeşermez...

Artık hiç inanmayınca...


Beni hatırladın mı?

Kalbimdeki parıldayan o elması...

Hatırladın mı?

Nasıl söküp aldığını...


Beni hatırladın mı?

O rengarenk rüyalarımın hırsızı...

Hatırladın mı?

Bıraktığın kabusları...


Her acı zamanla geçmez...

Her giden mutlaka dönmez...

Her aşık bir gün affetmez...

Kalbi artık çarpmayınca...


Her ateş küllenip sönmez...

Her yara bir gün iyileşmez...

Her umut yine yeşermez...

Artık hiç inanmayınca...

(x2)

Beni hatırladın mı?

Sırılsıklam şarkılarımın şairi...

Hatırladın mı?

Bu titreyen ellerimi...

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski