Sana Söz Dizisinde Çalan Şarkılar ve Dizi Müzikleri

Star televizyonlarında yeni sezonda ekranlara gelecek olan Sana Söz Dizisinde Çalan Şarkılar ve Dizi Müziklerinin sözlerini, video kliplerini ve diğer detaylar haberin devamında bulabilirsiniz. 

Sunuculuk yapan Elif ve Cinayet Büroda komiseri Ömer'in hikayelerinin anlatılacağı dizide çalan şarkılar ve dizi müzikleri de oldukça iddialı olacaktır. 

Sana Söz Dizisi 9 Kasım Son Bölümde Çalan Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer isimli şarkıyı Yüksek Sadakat seslendirmektedir. Sana Söz Dizisi Son Bölümde Duru tarafından seslendirilen Bir Kuş Geçer isimli şarkının video klipine vipdizi.net farkı ile sitemizden ulaşabilirsiniz. 



Sana Söz Dizisi Son Bölüm Çalan Şarkı 


Dizide son bölümde Cem Yıldız'ın "Şah" albümünde yer alan Bir Ateşe Düştüm Ey Dost dizeleri ile başlayan Teslim isimli şarkının sözleri Zeynep Yıldız hanıma aittir. Şarkının müziklerini Cem Yıldız yazmıştır. Sana Söz Dizisi İlk Bölümde Çalan Teslim Şarkısının Sözleri ve Video Klibi aşağıda...

Sana Söz İlk Bölüm Çalan Teslim Şarkı Sözleri

Bir dünyaya düştüm düştüm ey dost 
Gördüm tek olmanın bir anlamı yok 
Anladım nefsimin hiçbir sonu yok 
Kabul ettim vipdizi.net beni benden cayınca 
Anladım ki nefsin bende yeri yok 
Kabul ettim beni benden cayınca 
vipdizi.net
Bir ateşe düştüm düştüm ey dost 
Gördüm kül olmanın vipdizi.net bir anlamı yok 
Anladım dünyanın hiçbir sonu yok 
Kabul ettim beni benden cayınca 
Anladım dünyanın bende yeri yok 
Kabul ettim beni benden cayınca ​ 

Sana Söz Dizisi Sunucu Elif Karaca Karakterinin Dizinin Son Bölümde Giydiği Kıyafetler ile ilgili detaylar için bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski