Apple iPhone 12 sahipleri, kablosuz şarj cihazlarını kullanmaya çalıştıklarında sorunlarla karşılaşıyor.
Geçen ay bir 9to5Mac yazarı, iPhone 12'sinin üç ayrı Choetech şarj cihazında daha önce hepsiyle çalıştıktan sonra aniden şarj etmeyi bıraktığı bir sorunu anlattı.
Apple, bir destek temsilcisinin şirketin bir düzeltme üzerinde çalıştığını söylediği için sorunun farkında görünüyor.
Apple genellikle donanımının kalitesinden ötürü övülür, ancak yazılımı her zaman bu kadar saf değildir. Elbette, özellikle yeni bir sürümün ilk günlerinde hatalar kaçınılmazdır ve iOS 14, Eylül ayındaki lansmanını izleyen haftalarda kesinlikle sorunların adil payına sahip olmuştur. Bu sorunlardan biri, geçen ay 9to5Mac'te iPhone 12'sini birden fazla Qi Sertifikalı kablosuz şarj cihazında şarj etmeye çalışırken sorun yaşayan Ben Lovejoy tarafından açıklandı.
"Telefon geldiğinde, Choetech şarj cihazımın üçünde de mutlu bir şekilde şarj oldu," dedi. "Cumartesi günü, bir gecede şarj edilmediğini fark ettim ve şimdi o stantta şarj etmekle ilgilenmiyordum. Hala diğer ikisine saldırıyor. Günün ilerleyen saatlerinde ikincisinde şarj etmeyi bıraktı. Sonra üçüncüyü denediğimde o da şarj etmeyi bıraktı! "
Bu haftaki bir takipte Lovejoy, o zamandan beri sorun yaşayan tek iPhone 12 sahibi olmadığını keşfettiğini, çeşitli kablosuz şarj pedleri ve yeni telefonla çalışmak için mücadele eden standları olan başka kullanıcılar bulduğunu belirtti. Görünüşe göre telefonu yeniden başlatmak sorunu geçici olarak çözüyor, ancak çok geçmeden iPhone 12 tekrar şarj etmeyi durduruyor. Sorun, Lovejoy’un iPhone 12 beta güncellemelerinde bile devam etti.
İyi haber şu ki, Apple hatanın farkında gibi görünüyor ve en azından bir Apple Destek temsilcisine göre bir düzeltme üzerinde çalışıyor. 9to5Mac bu görüşmeyi bir kullanıcı ve Apple Destek arasında paylaştı:
Kullanıcı: Apple iPhone 12 Pro Max'in şarj edilmesiyle ilgili sorun nedir? Bir gün kablosuz olarak şarj olacak, ertesi gün şarj olmayacak. Sert yeniden başlatmanın ardından şarj olur. Apple forumlarınızda 700 kişinin aynı sorunu var.
Apple: Tamam, endişenizi anlıyorum Bu konuda çalışıyoruz ve önümüzdeki günlerde çözülecektir.
Kullanıcı: Yani Apple bunun bir sorun olduğunu biliyor mu?
Apple: Evet, müşterilerin karşılaştığı sorunlardan geçiyoruz […] Yakında çözülecektir.
Apple bir açıklama yapmadı veya sorunun var olduğunu resmi olarak onaylamadı, ancak şirketin sorunu çözmek için çalıştığı anlaşılıyor. Bu ve birçok iPhone 12 sahibinin yaşadığı pil boşaltma hatası arasında, Apple, önümüzdeki birkaç iOS 14 güncellemesi söz konusu olduğunda işini kesmiş durumda.
Geçen ay bir 9to5Mac yazarı, iPhone 12'sinin üç ayrı Choetech şarj cihazında daha önce hepsiyle çalıştıktan sonra aniden şarj etmeyi bıraktığı bir sorunu anlattı.
Apple, bir destek temsilcisinin şirketin bir düzeltme üzerinde çalıştığını söylediği için sorunun farkında görünüyor.
Apple genellikle donanımının kalitesinden ötürü övülür, ancak yazılımı her zaman bu kadar saf değildir. Elbette, özellikle yeni bir sürümün ilk günlerinde hatalar kaçınılmazdır ve iOS 14, Eylül ayındaki lansmanını izleyen haftalarda kesinlikle sorunların adil payına sahip olmuştur. Bu sorunlardan biri, geçen ay 9to5Mac'te iPhone 12'sini birden fazla Qi Sertifikalı kablosuz şarj cihazında şarj etmeye çalışırken sorun yaşayan Ben Lovejoy tarafından açıklandı.
"Telefon geldiğinde, Choetech şarj cihazımın üçünde de mutlu bir şekilde şarj oldu," dedi. "Cumartesi günü, bir gecede şarj edilmediğini fark ettim ve şimdi o stantta şarj etmekle ilgilenmiyordum. Hala diğer ikisine saldırıyor. Günün ilerleyen saatlerinde ikincisinde şarj etmeyi bıraktı. Sonra üçüncüyü denediğimde o da şarj etmeyi bıraktı! "
Lovejoy, Apple iPhone 12'yi kılıflı ve kılıfsız kablosuz olarak şarj etmeyi denedi, ancak bu hiçbir fark yaratmadı.
Bu haftaki bir takipte Lovejoy, o zamandan beri sorun yaşayan tek iPhone 12 sahibi olmadığını keşfettiğini, çeşitli kablosuz şarj pedleri ve yeni telefonla çalışmak için mücadele eden standları olan başka kullanıcılar bulduğunu belirtti. Görünüşe göre telefonu yeniden başlatmak sorunu geçici olarak çözüyor, ancak çok geçmeden iPhone 12 tekrar şarj etmeyi durduruyor. Sorun, Lovejoy’un iPhone 12 beta güncellemelerinde bile devam etti.
İyi haber şu ki, Apple hatanın farkında gibi görünüyor ve en azından bir Apple Destek temsilcisine göre bir düzeltme üzerinde çalışıyor. 9to5Mac bu görüşmeyi bir kullanıcı ve Apple Destek arasında paylaştı:
Kullanıcı: Apple iPhone 12 Pro Max'in şarj edilmesiyle ilgili sorun nedir? Bir gün kablosuz olarak şarj olacak, ertesi gün şarj olmayacak. Sert yeniden başlatmanın ardından şarj olur. Apple forumlarınızda 700 kişinin aynı sorunu var.
Apple: Tamam, endişenizi anlıyorum Bu konuda çalışıyoruz ve önümüzdeki günlerde çözülecektir.
Kullanıcı: Yani Apple bunun bir sorun olduğunu biliyor mu?
Apple: Evet, müşterilerin karşılaştığı sorunlardan geçiyoruz […] Yakında çözülecektir.
Apple bir açıklama yapmadı veya sorunun var olduğunu resmi olarak onaylamadı, ancak şirketin sorunu çözmek için çalıştığı anlaşılıyor. Bu ve birçok iPhone 12 sahibinin yaşadığı pil boşaltma hatası arasında, Apple, önümüzdeki birkaç iOS 14 güncellemesi söz konusu olduğunda işini kesmiş durumda.