Instagram Platformda Reels Oluşturmak İçin Ödeme Yapacak mı?

 

Instagram Platformda Reels

Facebook'un fotoğraf paylaşım uygulaması Instagram, 'Makaralar' ile ilgili yeni bir özellik sunuyor. Instagram'ın tanıttığı Reels, TikTok için iyi bir alternatif olarak geldi. Raporlara göre, fotoğraf paylaşım uygulamasının yeni özelliği artık içerik oluşturucuların Reel yaparak para kazanmalarına izin verecek. 'Bonuses' adlı yeni özellik ilk olarak geliştirici Alessandro Paluzzi tarafından fark edildi.


Instagram 'Bonuslar' özelliğine sahip olacak

Geliştirici tarafından yayınlanan bazı ekran görüntüleri, 'Bonuslar' seçeneğinin normal kullanıcılar için değil, içerik oluşturuculara açık olacağını onaylar. Ayrıca, içerik oluşturuculara yeni Mikrolar yüklediklerinde ödeme yapılacağı da önerildi. Instagram, özelliğin resmi kriterlerini açıklamamış olsa da, geliştirme hakkındaki spekülasyonlar, para kazanma seçeneğinin güçlü bir yükleme hacmine veya kitle katılım ölçütlerine sahip olanlar için mevcut olacağını gösteriyor.


Ayrıca, kullanıcıların Makaralarından para kazanmak için ulaşmaları gereken 'Bonus eşiklerinin' devreye gireceği de söyleniyor. Raporlar ayrıca, özelliğin içerik oluşturucuların kazanç ilerlemelerini takip etmelerine de olanak tanıdığını belirtti. Şirket, içerik oluşturuculardan onlara göz kulak olmalarını istediği için yeni kazanç fırsatları eklemeye hazır.


Ancak, özellik hala geliştirilme aşamasında ve Instagram hala resmi olarak açıklamadı. Reels kullanıcılarına performanslarında daha iyi bir netlik sunmak için yakın zamanda eklenen yeni bir "Insights" özelliği ile Instagram yakında onu piyasaya sürecek. Özellik, Makaralar ve Canlı Makaralar için kullanılabilir. Uygulama ayrıca, içerik oluşturucuların Oynatmalar, Ulaşılan Hesaplar, Beğeniler, Yorumlar, Kaydedilenler ve Paylaşımlar gibi yeni metrikleri kontrol etmesini sağlayacaktır.


Canlı özelliği, kullanıcıların ulaşılan Hesap sayısı, En Yüksek Eşzamanlı Görüntüleyenler, Yorumlar ve Paylaşımlar hakkında veri almasını sağlayacaktır. Fotoğraf paylaşım uygulamasının, Reels ve Live'ın bir hesabın performansını nasıl şekillendirdiğini göstermek için Account Insights'a bu metrikleri dahil ettiği de söyleniyor. Şirket, "İçeriğin nasıl dağıtıldığını daha iyi anlamanın önemli olduğunu biliyoruz, bu nedenle hangi hesap türlerine eriştiğiniz konusunda şeffaflık sağlayan ve Erişimi artırmada hangi içerik biçimlerinin en etkili olduğu konusunda yeni dökümler oluşturduk" dedi .

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski