Bazı iPhone kullanıcıları, iOS 14.6'da aşırı pil tükendiğini bildiriyor Siz - etkileniyor musunuz?

 iOS 14.6, Apple Card Ailesi özelliği, AirTag iyileştirmeleri ve daha fazlasıyla geçen hafta piyasaya sürüldü. Ancak o zamandan beri, bazı kullanıcılar iPhone'larında pilin bittiğini bildirmeye başladı. Bundan etkileniyor musun?

iOS-14.6-asiri-bil-tüketimi


Apple Destek Topluluğunda bu konuyu tartışan birkaç üye var. 9to5Mac ekibi için iOS 14.6 ve önceki iOS güncellemeleri arasında büyük bir fark görmedik. Destek Topluluğu forumunda ise bir üye şunları yazdı:

Aynı sorunu iPhone 11'imde de yaşıyorum. Geçen gün yükseltme yaptım ve her sabah uyandığımda tamamen boşaldığını gördüm. Dün WiFi, Bluetooth, tüm arka plan uygulamaları yenilemeyi kapattım ve Kişisel Erişim Noktası'nın kapalı olmasını sağladım. Dün gece 18.00'de tamamen şarj oldu ve kullanılmadı. Bu sabah saat 10 civarında (yani yaklaşık 16 saat sonra) pili bu arada kullanılmadan bitti.


“Dün iPhone 12 Pro'mu iOS 14.6'ya güncelledim. Ve şimdi pilin daha önce iOS'tan daha hızlı azaldığını düşünüyorum. "

Twitter'da, iOS 14.6'da pil tüketiminden şikayet eden bir dizi kullanıcı bulabilirsiniz.

Bu, iOS 14.5'in iPhone 11 kullanıcıları için yeni bir pil kalibrasyon özelliği eklemesinden sonra gelir. Bu özelliğin, kullanıcıların iPhone pillerinin nasıl eskidiğini görmelerine yardımcı olduğu söyleniyor.

Şu an için Apple, iOS 14.6 ile bazı iPhone kullanıcılarını etkileyen pil Tüketme sorunlarını kabul etmedi. Şu anda, şirket iOS 14.7'yi test etmenin ilk günlerinde, ancak yakında bir iOS 14.6.1 güncellemesinin de yayınlanması mümkündür. Genellikle, yeni bir iOS'a güncelleme yapmak bu tür bir soruna neden olduğunda, telefonu silip yeni bir güncelleme yapmanız önerilir.


iOS 14.6'da aşırı pil tüketiminden etkileniyor musunuz? Hangi iPhone modelini kullanıyorsunuz? Aşağıdaki yorum bölümünde bize bildirin.

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski