Benim Hayatım Dizisi Ahu Kimdir?

Benim Hayatım Dizisi Ahu Kimdir?
Benim Hayatım Dizisi Ahu 

Benim Hayatım Dizisi Ahu rolü ile dizide yer alan Pelin Uluksar hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Star ekranlarında yeni sezon dizilerinden olan Benim Hayatım Dizisi oyuncuları belli olurken dizinin oyuncu kadrosu ise oldukça geniş. Benim Hayatım Dizisi Yasemin hakkında bilgileri sizlerle paylaşmıştık. Dizinin bir başka kadın oyuncusu olan Ahu hakkında detaylara ise yazının devamında bulabilirsiniz. 

Benin Hayatım Dizisi Ahu karakterini canlandıran Pelin Uluksar İstanbul ilinde 25 Eylül 1994 yılında dünyaya gelmiştir. Eğitimlerini Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümünde tamamlamıştır.

Şimdilerde Benim Hayatım Dizisinde Ahu karakterini canlandıran Pelin Uluksar dizi kariyerine No 309 dizisi ile başlamıştır. Bu dizide Nergis rolünü canlandıran oyuncu daha sonra 2018 yılında Bir Deli rüzgar isimli dizide rol almıştır. 2019 yılında Vuslat Dizisinde Nehir karakterine hayat veren oyuncu son olarak Akrep dizisinde oynamıştır. 

Akrep ( 2020)

Vuslat (Nehir Erdem, 2019)

Bir Deli Rüzgar (Melis Rengin, 2018)

No: 309 (Nergis Yenilmez, 2016-2017)

Benim Hayatım Dizisi Ahu'nun dizide giydiği elbise ve kıyafetlerin marka model ve fiyatları hakkında yorum alanından merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski