Benim Hayatım Dizisi Heves Kimdir?

Benim Hayatım Dizisi Heves Kimdir?
Benim Hayatım Dizisi Heves


Benim Hayatım Dizisi Heves karakterini canlandıran Belgin Şimşek hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Şu sıralarda Star Tv ekranlarında yayınlanan Benim Hayatım isimli dizide rol alan Belgin Şimşek 20 li yaşlardadır. 

Poro Menajerlik oyuncusudur. İlk dizi deneyimi ise  Benim Hayatım isimli dizidir. Tiyatro üzerine eğitimlerini tamamlayan oyuncu ayrıca  Sadri Alışık Kütür Merkezinde burslu olarak eğitim almıştır. 

Benim Hayatım Dizisi Heves rolünü oynayan Belgin Şimşek'in instagram hesabına https://www.instagram.com/belginnsimsek/?hl=tr adresinden ulaşabilirsiniz. Oyuncu hakkında detaylı bilgiler geldiğinde yazımızın bu bölümü güncellenecektir. 

Benim Hayatım Dizisi Ahu hakkında detaylara buradan ulaşabilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski