Benim Hayatın Dizisi Yasemin Kimdir?

Benim Hayatın Dizisi Yasemin
Benim Hayatın Dizisi Yasemin 

Benim Hayatım Dizisi Yasemin karakterini canlandıran Aleyna Solaker hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz.

Star Tv ekranlarında ilk bölümü ile ekranlara gelen benim Hayatım Dizisi oyuncu kadrosu netleşti. Benim Hayatım Meral hakkında detaylı bilgileri bir önceki yazımızda sizler ile paylaşmıştık. Bu yazımızda ise Benim Hayatım Dizisi Yasemin hakkında bilgiler vereceğiz. 

Benim Hayatım Dizisi Yasemin rolünü canlandıran Aleyna Solaker 5 Aralık 1996 yılında İstanbul ilinde dünyaya gelmiştir. Yay Burcu olan oyuncu 56 kilo ve 1,72 metre boyundadır. Eğitimlerini Tiyatro üzerine Mimar Sinan Güzel Sanatlar Lisesinde tamamlamıştır. Daha sonra Eğitimine Bilgi Üniversitesi'nde devam etmiştir. Dizi kariyerine  Kuş Dili dizisi ile başlamıştır.  

Şimdilerde Benim Hayatım Dizisi Yasemin karakterini canlandıran Aleyna Solaker'in rol aldığı diziler ve filmler ise şunlardır. 

2020 – Hizmetçiler (Çiçek) (TV Dizisi)

2018 – Aşktroloji (Sinema Filmi)

2015-2018 – Kırgın Çiçekler (Meral) (TV Dizisi)

2014 – Beyaz Karanfil (TV Dizisi)

2013 – Altındağ (Cemre) (TV Dizisi)

2009 – Dersimiz Atatürk (TV Dizisi)

2006 – Kuş Dili (TV Dizisi)

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski