Benim Hayatım Dizisi Ali Kimdir? Gerçek Adı

Benim Hayatım Dizisi Ali Kimdir
Benim Hayatım Dizisi Ali

Benim Hayatım Dizisi Ali rolünü oynayan Genco Özak hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Kısa bir süre sonra STAR TV'de yayınlanacak olan  Benim Hayatım Dizisi oyuncularından Genco Özak'ın canlandırdığı Ali karakteri merak konusu oldu. Dizide Ali karakteri ile Hayat karakteri ön planda olacak isimler olurken Hayat Karakterini canlandıran Nilsu Berfin Aktaş hakkında bir önceki yazımızda ayrıntılı bilgi vermiştik. Bu yazımızda Hayat karakterinin Partneri olacak Ali karakteri hakkında bilgiler vereceğiz. 

Benim Hayatım Dizisi Ali karakterini canlandıran Genco Özak  İstanbul ilinde 22 Kasım 1992 tarihinde dünyaya gelmiştir. Akrep Burcu olan oyuncu 79 kilo ağırlığında ve 1,84 metre boyundadır. Eğitimlerini Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nde tamamlamıştır. Dizi kariyerine ilk olarak 2014 yılında Kocamın Ailesi isimli dizi ile başlamıştır. 

Şimdilerde Benim Hayatım Dizisinde Ali rolü ile ekranlara gelen Genco Özak Star Televizyonlarında  yayınlanan sevilen dizisi Söz dizisinde Selim karakterini oynamıştı. Son olarak Çukur dizisinde canlandırdığı Kulkan rolü ile herkes tarafından tanınan başarılı oyuncunun rol aldığı diğer dizi ve filmler ise şunlardır. 

Çukur (Kulkan Erdenet

Güvercin (Ökkeş, Star Tv, Pastel Film, 2019)

Söz (Star Tv, 2018)

Vatanım Sensin (Kanal D)

Kocamın Ailesi (Fox, Mia Film, 2015)

Benim Hayatım Dizisi Ali karakterini canlandıran Genco Özak hakkında derlediğimiz bilgilerin burada sonuna geldik. Benim Hayatım Dizisi Oyuncu Kadrosu ve Karakterlerini bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski