Benim Hayatım Dizisi Meral Kimdir? Gerçek Adı Kıyafetleri

Benim Hayatım Dizisi Meral Gerçek Adı
Benim Hayatım Dizisi Meral


Benim Hayatım Dizisi Meral karakterini canlandıran  oyuncu hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Star ekranlarında yayınlanan dizide rol alan oyuncuları tanıtmaya devam ediyoruz. Önceki yazımızda sizlere Benim Hayatım Ali karakteri hakkında bilgiler vermiştik. Bu yazımızda ise dizideki Meral karakterini tanıtacağız. 

Benim Hayatım Merak Kimdir?

Benim Hayatım Dizisi Meral Karakterini canlandıran oyununun gerçek adı Öykü Çelik İstanbul ilinde 13 Temmuz 1987 tarihinde dünyaya gelmiştir. Yengeç Burcu olan oyunu 1,70 metre boyunda ve 60 kilo ağırlığındadır. Aslen Trabzonlu olan oyuncu  Öykü Çelik'in babası ise  futbol antrenördür. Lise eğitimlerini Trabzon Lisesi'nde tamamlamıştır. Bilkent Üniversitesi Tiyatro bölümünü yarım bırakmak zorunda kalan oyuncu  özel oyunculuk dersleri almıştır. 

Dizi kariyerine Selena isimli dizi ile başlamış ve bu dizide Eda rolünü canlandırmıştır. Akasya Durağı, Yeşil Deniz, Poyraz Karayel gibi bir çok dizide rol almıştır. Son olarak Şeref Sözü dizisinde oynayan oyuncunun rol aldığı dizi ve filmler ise şunlardır.

2020 – Şeref Sözü (TV Dizisi)

2019 – Diriliş Ertuğrul (Sırma Hatun) (TV Dizisi)

2019 – Kapan (Aslı)

2017 – Savaşçı (Yeter Alayunt) (TV Dizisi)

2016 – Hayat Sevince Güzel (Emine) (TV Dizisi)

2015 – Darbe (Sedef) (TV Dizisi)

2015 – Poyraz Karayel (Defne) (TV dizisi)

2014 – Yeşil Deniz (TV Dizisi)

2014 – Ağlatan Dans (Begüm Demir) (TV Dizisi)

2013 – İki Kafadar Chinese Connection (Sinema Filmi)

2013 – Romantik Komedi 2: Bekarlığa Veda (Hande) (Sinema Filmi)

2013 – Bensiz (Sinema Filmi)

2012 – Saba (Sinema Filmi)

2012 – Bir Zamanlar Osmanlı: Kıyam (Çeşmidil) (TV Dizisi)

2012 – 2013 – Benim İçin Üzülme (Bahar) (TV Dizisi)

2011 – Nuri (Reyna) (TV Dizisi)

2010 – Mahpeyker Kösem Sultan (Mahfiruz) (Sinema Filmi)

2010 – Gönülçelen (Nazar) (TV Dizisi)

2009 – Kasaba (Zehra) (TV Dizisi)

2009 – Kanımdaki Barut (Sinema Filmi)

2008 – Cin Geçidi (Bahar) (Sinema Filmi)

2008 – Akasya Durağı (TV Dizisi)

2006 – Selena (Eda) (TV Dizisi)

Benim Hayatım Dizisi Meral Kıyafetleri 

Benim Hayatım Dizisi Meral karakterini canlandıran Öykü Çelik'in Dizide giydiği kıyafetler ve elbiseler ile oyuncunun dizide kullandığı takılar, kolyeler, küpeler , çantası ve ayakkabılarının marka model ve fiyatları hakkında bu bölümden bilgi alabilirsiniz. 

Benim Hayatım Meral hakkında bilgiler verdiğimiz yazımızın burada sonuna geldik. Benim Hayatım Dizisi Oyuncu Kadrosu ve Karakterleri için bu bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski