Benim Hayatım Dizisi Hayat Kimdir? Gerçek Adı

Benim Hayatım Dizisi Hayat
Benim Hayatım Dizisi Hayat 


Benim Hayatım Dizisi Hayat karakterini canlandıran Nilsu Berfin Aktaş hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz.

Yakında Star Televizyonlarında izleyenler ile buluşacak olan Benim Hayatım Dizisi ilk tanıtım fragmanı bugün yayınlandı. Tanıtım Fragmanının yayınlanmasının ardından dizide rol alacak oyuncularda belli oldu. Bu oyunculardan birisi de Nilsu Berfin Aktaş oldu. Başarılı oyuncu dizide Hayat rolünü canlandıracak. 

Benim Hayatım Dizisi Hayat karakterini canlandıran oyuncunun gerçek adı Nilsu Berfin  Aktaş Başkent Ankara'da 17 Ağustos 1998 yılında dünyaya gelmiştir. 1.70 metre boyunda ve 52 kilodur. Oyunculuk üzerine eğitimlerini Yetenek Evi Sanat Akademisinde tamamlamıştır. Kariyerine Cornetto, Turkcell, Fuse Tea, Pantene gibi markaların reklam filmleri ile başlamıştır. 

Dizi kariyerine başlamadan önce Geleceğin Starı isimli yarışmada 2018 yılında birincili elde etmiştir. Dizi kariyerine  Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizisi ile başlamıştır. 2019 yılında Rastlantı isimli sinema filminde rol alan oyuncu 2021 yılında Kolej ve Ölüm Zamanı isimli dizilerde rol almıştır. Şimdilerde Benim Hayatım Dizisi Hayat karakterini canlandıran  Nilsu Berfin Aktaş’ın rol aldığı diziler ve filmler ise şunlardır. 
Benim Hayatım Dizisi Hayat Kimdir? Gerçek Adı
Benim Hayatım Dizisi Hayat 


Kolej (TV Dizisi 2021)

Ölüm Zamanı (TV Dizisi 2021)

Kuzey Yıldızı İlk Aşk (Gökçe Mollaoğlu, TV Dizisi 2019)

Rastlantı (Sinema Filmi 2019)

Benim Hayatım Dizisi Hayat'ın Kıyafetleri 

Dizide rol alan Nilsu Berfin  Aktaş'ın canlandıracağı Hayat karakterinin Dizinin Son Bölümünde Giydiği elbiseler, kıyafetler, ayakkabılar, takıları, çantaları ve aksesuarlarının marka model ve fiyatları ile ilgili detayları bu alanda bulabilirsiniz. Sormak İstediğiniz Kıyafet Kombinelerini yorum alanından bizlere bildirebilirsiniz.

Benim Hayatım Dizisi Hayat karakteri hakkında bilgiler verdiğimiz yazımızın burada sonuna geldik. Benim Hayatım Dizisi Oyuncu Kadrosuna bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski