Benim Hayatım Dizisi Ufuk Kimdir? Gerçek Adı

Benim Hayatım Dizisi Ufuk Kimdir?
Benim Hayatım Dizisi Ufuk 


Benim Hayatım Dizisi Ufuk rolünü canlandıran Ali Burak Ceylan hakkında detaylara haberin devamından ulaşabilirsiniz. 

Benim Hayatım Dizisi Ufuk karakterini canlandıran Ali Burak Ceylan 26 Mayıs 1991 tarihinde  İstanbul ilinde dünyaya gelmiştir. İkizler Burcudur. Eğitimlerini  Kocaeli Üniversitesinde Atçılık ve Antrenörlüğü üzerine tamamlamıştır. Oyunculuk üzerine eğitimlerini  Osman Yağmurdereli Sanat Akademisinde tamamlamıştır. 

Şimdilerde Benim Hayatım Dizisi Ufuk rolünü canlandıran Ali Burak Ceylan dizi kariyerine Diriliş Ertuğrul dizisi ile başlamıştır. 2015 ve 2016 yıllarında Kara Sevda isimli dizide rol almış ve bu dizide Tufan karakterine hayat vermiştir. 2016 yılında Reis isimli sinema filminde Korhan karakterini canlandırmıştır. 2017 yılında Kalp Atışı dizisinde Oğuz rolünü canlandırmıştır. 


Ali Burak Ceylan’ın Rol Aldığı diziler

2014 yılında ”Diriliş Ertuğrul” adlı dizide konuk oyuncu olarak oynadı.

2016 yılında ”Kara Sevda” adlı dizide Tufan karakterini canlandırdı.

2017 yılında ”Kalp Atışı” adlı dizide Oğuz karakterini canlandırmaktadır.

Ali Burak Ceylan Filmleri

2018 yılında Bekarlığa Feda filminde Mete rolünde yer aldı.

2019 yılında Bana Bir Aşk Şarkısı Söyle filminde rol aldı.

Ali Burak Ceylan’ın Kalp Atışı Adlı Dizideki Rolü

Benim Hayatım Dizisi Ufuk rolünü oynayan Ali Burak ceylan hakkında bilgiler verdiğimiz yazımızın burada sonuna geldik. Benim Hayatım Dizisi Heves karakteri hakkında tüm bilinmeyenlere bağlantıdan ulaşabilirsiniz. 

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın

Daha yeni Daha eski