iPhone 12 ve iPhone 13 ile başlayan Apple parçaları, araçları ve kılavuzları bireysel tüketiciler tarafından kullanılabilir
Programın ilk aşaması, iPhone ekranı, pil ve kamera gibi en sık servis verilen modüllere odaklanacak. Ek onarımlar için yetenek önümüzdeki yıl içinde mevcut olacak.
Apple'ın COO'su Jeff Williams, "Apple'ın orijinal parçalarına daha fazla erişim sağlamak, onarım gerektiğinde müşterilerimize daha da fazla seçenek sunuyor" dedi. "Son üç yılda Apple, orijinal Apple parçalarına, araçlarına ve eğitimine erişim sağlayan servis konumlarının sayısını neredeyse iki katına çıkardı ve şimdi kendi onarımlarını tamamlamak isteyenler için bir seçenek sunuyoruz."
Apple, günlük kullanımın zorluklarına dayanacak şekilde tasarlanmış dayanıklı ürünler üretir. Bir Apple ürününün onarıma ihtiyacı olduğunda, Apple (mağaza içi veya posta yoluyla), AASP'ler, Bağımsız Onarım Sağlayıcıları ve artık onarım yapabilen ürün sahipleri dahil olmak üzere binlerce yerde Apple orijinal parçalarını kullanan eğitimli teknisyenler tarafından servis yapılabilir. kendileri.
Self Servis Onarım
Müşterinin güvenli bir şekilde onarım yapabilmesini sağlamak için önce Onarım Kılavuzunu incelemesi önemlidir. Ardından bir müşteri, Apple Self Servis Onarım Çevrimiçi Mağazasını kullanarak Apple orijinal parçaları ve araçları için sipariş verecektir. Onarımın ardından, kullanılmış parçalarını geri dönüşüm için iade eden müşteriler, satın aldıkları ürün için kredi alacaktır.
Yeni mağaza 200'den fazla ayrı parça ve araç sunarak müşterilerin iPhone 12 ve iPhone 13'teki en yaygın onarımları tamamlamasını sağlayacak.
Self Servis Onarım, elektronik cihazları onarmak için bilgi ve deneyime sahip bireysel teknisyenlere yöneliktir. Müşterilerin büyük çoğunluğu için, orijinal Apple parçaları kullanan sertifikalı teknisyenlere sahip profesyonel bir onarım sağlayıcısını ziyaret etmek, onarım almanın en güvenli ve en güvenilir yoludur.
Apple Onarımlarına Genişletilmiş Erişim
Son üç yılda Apple, 2.800'den fazla Bağımsız Onarım Sağlayıcı dahil olmak üzere Apple orijinal parçalarına, araçlarına ve eğitimine erişim sağlayan servis konumlarının sayısını neredeyse iki katına çıkardı. Hızla genişleyen Bağımsız Onarım Sağlayıcı programı, ilk olarak 2019'da ABD'de başlatıldı ve o zamandan beri 200'den fazla ülkeye ulaştı ve bağımsız onarım atölyelerinin diğer Apple Yetkili Servis Sağlayıcılarıyla aynı eğitime, parçalara ve araçlara erişmesini sağladı.
Ayrıca Apple, milyonlarca kişiye tüm Apple ürünleri için hem garanti kapsamında hem de dışında hizmet veren 5.000'den fazla AASP'den oluşan küresel ağı aracılığıyla müşterilere uygun onarım seçenekleri sunmaya devam ediyor.
Müşteriler, dayanıklılık, uzun ömür ve artırılmış tamir edilebilirlik için ürünler tasarlayarak, değerini yıllarca koruyan uzun ömürlü bir ürünün keyfini çıkarıyor. Apple ayrıca yeni özellikler ve işlevler sunmak için yıllarca süren yazılım güncellemeleri sunar.